Blog

Kun olet etsimässä kumppania toteuttamaan verkkokauppaa, on tärkeä löytää luotettava kumppani, jolla on osaaminen nykyaikaisen tekniikan päälle. Kumppanilta odotetaan, että hän ratkaisee tekniset ongelmat puolestasi. Asiakkaana pystyt luottamaan, että sinun yrityksellesi parhaat käytännöt tulevat käyttöön. Kumppani auttaa verkkokaupan perustamisessa ja opastaa sen käytössä. Kumppanin tulee olla tavoitettavissa myös julkaisun jälkeen, jotta verkkokauppaa voidaan kehittää edelleen. … Continued

Isännöintiliiga on uuden sukupolven isännöintitoimisto, joka yrityksen perustamisen yhteydessä haki kumppania toteuttamaan yrityksen graafista ilmettä sekä toimintaa ja myyntiä tukevat verkkosivut. Yrittäjä Juho Ojanperä kertoi omin sanoin yhteistyöstä LevelUpin kanssa näin. Tähtäimessä kasvu merkittäväksi isännöintialan toimijaksi Isännöintiliiga Oy on Ylivieskassa ja sen seutukunnassa toimiva isännöintiyritys. Päätuote on oivallinen isännöinti, jossa painopisteenä on asiakaspalvelu, viestintä ja … Continued

Jotta yritys voi sanoa että messuille kannattaa lähteä, tulee valmistelut tehdä hyvin. Hyvillä valmisteluilla taataan se, että messuilta saadaan tulosta. Messuille valmistautumisen tulisi lähteä liikkeelle tavoitteiden asettamisesta.

Oletko miettinyt, miten nykyiset verkkosivut palvelevat yritystänne sekä verkkosivustolla vierailevia? Voisiko niistä saada enemmän hyötyä irti esimerkiksi myynnin tai asiakaspalvelun tukena? Lue 9 vinkkiämme tehokkaamman verkkosivuston toteuttamiseen!

Me LevelUpilla olemme kuunnelleet herkällä korvalla yrityskentällä olevaa puhetta. Pohdintamme seurauksena yrittäjä voi jatkossa keskittyä siihen, mihin hänellä on osaamista ja intohimoa. Myynnin- ja markkinoinninkoordinaattori voi vastata yrittäjän avoimiin kysymyksiin. Jos on ajanpuute? Resurssien puute? Keinojen tai ratkaisujen puute? Asiakkaat hukassa? Tai kehittämisideoita, jotka kaatuvat yleensä aika- tai resurssien puutteeseen? Oletko miettinyt työntekijän palkkaamista, mutta … Continued

Teen kauppaa ainoastaan sosiaalisessa mediassa. Tämä on lause, johon törmää tasaisin väliajoin eri some-kanavissa. Jos pureutuu syvemmälle tämän lauseen heittäneiden henkilöiden taustalle, näkee välittömästi että tulosten eteen on tehty lujasti töitä. Jotain he ovat tehneet oikein, mutta mitä? Virhe numero yksi, johon usein sorrutaan on omien palveluiden tuputtaminen. Ketä tuotetöötti kiinnostaa? Ei ketään. Menestyksekkään sosiaalisen … Continued

Videoiden kuvaamiseen ja julkaisuun löytyy nykyään välineet lähes kaikilta. Puhelimen kameran laatu ja ilmaiset editointiohjelmat riittävät hyvin alkuun. Tarvittaessa kuvausvälineistöä voi kasvattaa jatkossa ulkoisella mikrofonilla, jalustalla ja muilla lisälaitteilla. Järeän kaluston sijaan videoiden teon alkutaipaleella kannattaa kiinnittää huomiota muutamaan yksinkertaiseen asiaan, jotka parantavat katselukokemusta ja lisäävät näyttökertoja.   1. Kuvasuhde Ota huomioon eri kanavien ominaisuudet … Continued

Asiakkaat ostavat yhä enemmän verkosta. Vaikka eivät ostaisikaan, he vertailevat tuotteita, palveluita ja yrityksiä digitaalisten kanavien kautta. Yhä useammin asiakkaiden ensimmäinen asiakaskohtaaminen tapahtuu yrityksen kotisivuilla. Tietoa haetaan oman päätöksenteon pohjaksi. Tuotteita voidaan käydä kokeilemassa ja lisätietoa hakemassa kivijalkakaupoissa. Jälleen palataan digitaalisten kanavien ääreen.

Toukokuun somevinkissä sivusimme jo hieman tämän kuun somevinkin aihetta, eli Facebookin Kauppa-osiota. Nyt perehdymme siihen vielä tarkemmin ja käsittelemme samalla myös Facebookin Palvelut-osiota.