LevelUpin tiimi työn ääressä. Chip kurkkii kohti uusia työkavereita.

Kokenut B2B-asiakaskontaktoija

Etsitkö rentoa, mutta kunnianhimoista työyhteisöä, jossa onnistumista mitataan myös laadulla, ei pelkillä kontaktimäärillä?

Me LevelUpilla toteutamme asiakaskontaktoinnin huippuosaamista – ja nyt etsimme tiimiimme kokenutta B2B-telemyyjää, jolla on aito motivaatio kasvattaa asiakkaiden liiketoimintaa.

Olemme poikkeuksellinen tele-talo. Meillä ei tehdä bulkkia, vaan rakennetaan pitkäaikaisia asiakassuhteita ja laadukasta kontaktointia, joka tukee myyntiä aidosti. Arvostamme reilua tekemistä, ihmisiä työn takana ja sitä, että pidetään mitä luvataan – niin asiakkaille kuin toisillemme.

Keväällä 2025 toteutetussa asiakaskyselyssä telepalveluidemme NPS oli huikeat 78 – asiakkaamme arvostavat sitä, miten me teemme tätä työtä.

Milloin ja missä työtä tehdään?

Asiakaskontaktoijan tehtävä on osa-aikainen ja työpäivän pituus on 4–6 tuntia. Työtä tehdään sovitun työvuorolistan mukaisesti, mutta pyrimme aina huomioimaan työntekijöiden toiveet. Työaika ajoittuu pääsääntöisesti arkipäiville klo 9–18 välille.

Työtä voi tehdä etätyönä mistä päin Suomea tahansa, mutta halutessasi voit työskennellä myös toimistollamme Helsingissä tai Ylivieskassa.

Palkkaus muodostuu peruspalkasta sekä tulospalkkiosta – eli sinulla on mahdollisuus vaikuttaa ansiotasoon omalla tekemiselläsi. Omien työvälineiden käytöstä maksetaan työvälinekorvaus. Työ alkaa sopimuksen mukaan.

Mitä työ pitää sisällään?

  • Vaihtelevia telemyynnin ja -markkinoinnin projekteja asiakkaidemme liiketoiminnan tukemiseksi
  • Puhelimitse tapahtuvaa kontaktointia B2B-asiakkaille – sekä uusille että nykyisille
  • Markkinatiedon ja liidien keruuta
  • Asiakastapaamisten buukkaamista
  • Puheluiden kirjaamista ja asiakastiedon päivittämistä CRM:ään

Millainen osaaja sopii joukkoomme?

  • Sinulla on useamman vuoden kokemus tuloksellisesta B2B-telemyynnistä tai asiakaskontaktoinnista
  • Olet taitava kommunikoija, joka rakentaa nopeasti luottamusta ja ymmärtää asiakkaan tarpeet
  • Työskentelet aktiivisesti ja viet sovitut asiat maaliin – etätyössä luotamme siihen, että hommat hoituvat
  • Hallitset digitaaliset työvälineet: työskentelemme hajautetusti M365-ympäristössä, käytämme soittojärjestelmiä ja asiakasjärjestelmiä
  • Sujuva suomen kieli on välttämätön – projektimme hoidetaan pääasiassa suomeksi

Millainen LevelUp on työnantajana?

Meillä LevelUpilla yhdistyvät rento tekemisen meininki, osaavat tyypit sekä halu kasvaa ja kehittyä – sekä yksilöinä että yhdessä. Työyhteisömme koostuu telemyynnin ja digimarkkinoinnin ammattilaisista, jotka tekevät töitä paikkariippumattomasti. Meillä on toimistot Helsingin Lauttasaaressa ja Ylivieskassa, mutta suurin osa työskentelee päivittäin kotikonttorilta käsin.

Strateginen tavoitteemme henkilöstöä koskien on olla paras paikka tehdä työtä mistä vain. Toukokuussa 2025 mitattu eNPS oli 60, mikä on meille tärkeä signaali hyvästä työilmapiiristä ja halusta suositella LevelUpia myös muille. Voit myös tutustua työntekijöidemme tarinoihin täältä.

Henkilöstöetuihimme kuuluvat:

  • Joustavat etätyömahdollisuudet sekä mahdollisuus vaikuttaa omiin työaikoihin
  • Lounas-, hieronta- sekä liikunta- ja kulttuuriedut
  • Vapaaehtoinen vapaa-ajan tapaturmavakuutus
  • Laajennetut työterveyshuollon palvelut
  • Yrityksen vuosittainen palkitsemisjärjestelmä

Kiinnostuitko?

Haluamme kuulla sinusta!

Jätä hakemuksesi alla olevalla lomakkeella ja liity mukaan LevelUpin aitoon, joustavaan ja asenteella varustettuun joukkoon! Käymme hakemuksia läpi elokuun aikana. Hakuaika päättyy sopivan henkilön löydyttyä.

Lisätietoja tehtävästä ja työnkuvasta: Palveluvastaava Nina Marttiini, p. 040 776 9245 (lomalla 27.7. saakka).

Lisätietoja rekrytointiprosessista: operatiivinen johtaja Taru Korkeakoski, rekry@levelup.fi, p. 040 657 4404 (lomalla 3.8. saakka).


AITOUS

LevelUpilla jokainen saa olla täysin oma itsensä ja toisten puoleen on aina helppo ja turvallista kääntyä. Meillä oma persoona saa näkyä ja kuulua ja tunteita ei tarvitse peitellä – ei työntekijöiden eikä asiakkaiden.

ASENNE

Teemme töitä asenteella, jonka haluamme näkyvän ja tuntuvan kaikissa asiakkaidemme kanssa toteutetuissa toimeksiannoissa. Luottamus on ansaittava joka päivä uudestaan. Kun asenne on kohdallaan, kaikki on mahdollista!

JOUSTAVUUS

Joustavuus näkyy työntekijöillemme annetuissa vapauksissa sekä vastuissa. Me luotamme toisiimme ja siihen, että annetut tehtävät tulee tehtyä.