Konseptin kirkastus
Vie myyntisi seuraavalle tasolle
Konseptin kirkastus
Onko kohderyhmäsi hukassa?
Mitä tuotteita tai palveluita pitäisi mihinkin kohderyhmään tarjota? Onko yrityksemme kilpailuedut kristallinkirkkaat? Millä toimenpiteillä saavutamme kasvutavoitteemme?
Tiesitkö, että noin 90 % suomalaisista yrityksistä painii juuri noiden asioiden kimpussa. Vastaukset voidaan lähteä purkamaan lähempää kuin uskotkaan. Myynnin historiasta.
Konseptin kirkastus -palvelumme auttaa sinua näkemään myyntisi kokonaisuuden selkeänä. Pureutumalla myyntisi saavutettuihin tuloksiin ja täydentämällä tietoja muutamalla työpajalla sinulla on käytössäsi henkilötasolle viety toimenpidesuunnitelma toteuttamista vaille valmiina.
Konseptin kirkastamisen avulla selvitämme yhdessä ratkaisevat kilpailuetusi, parhaimmat asiakaskohderyhmäsi ja herkullisimmat tuotteesi. Konkreettisilla toimilla pystyt viemään yrityksesi uudelle tasolle.
Realistisia tavoitteita ja kustannustehokkaita ratkaisuja
Konseptin kirkastus toteutetaan yrityskohtaisesti, jotta se varmasti vastaa yrityksesi tarpeita ja saat siitä suurimman hyödyn irti.
- Analysoimme myyntihistoriasi.
- Toteutamme yhdessä kolme työpajaa, jossa käymme läpi koko yrityksesi peruspilarit.
- Teemme systemaattisen myynti- ja markkinointisuunnitelman, joka on realistinen ja kustannustehokas.
Tämän kaiken teemme yhdessä eli tarvitsemme teiltä sitoutumista pohjatietojen keräämisessä, avointa otetta työpajoissa sekä motivaatiota että halua viedä yritystäsi eteenpäin.
Kasvuyrityksenä ymmärrämme, mitä liiketoiminnan kasvattaminen edellyttää yritykseltä käytännössä. Kokemuksemme myötä pystymme auttamaan yritystäsi.
Mitä Konseptin kirkastus -palvelu sisältää?
Analysointi
Myynninhistorian analysointi
Kolme työpajaa
- Kohderyhmät, tuotteet, kilpailuedut
- Markkinoinnin ja myynnin prosessi
- Vastuuhenkilöt ja konkreettiset toimenpiteet
Suunnitelma
Systemaattinen myynnin ja markkinoinnin suunnitelma