Markkinoinnin tuloksia, joita ei tarvitse selitellä

#verkkosivut
#digimarkkinointi

#sisällöntuotanto
#hakukoneoptimointi

Tulosperusteinen digimarkkinointi – Maksat vain tuloksista

Tulosperusteinen digimarkkinointi on palvelu, jossa maksat ainoastaan tuloksista, et esimerkiksi markkinointitoimenpiteisiin käytetystä ajasta tai tehtyjen toimenpiteiden määrästä. Tiedämme mitä olemme tekemässä ja sen vuoksi uskallamme ottaa riskiä itsellemme tulosten tuottamisesta sinun yrityksellesi.

Otamme vastuun siitä, että myyntifunnelisi jokaisella tasolla on oikea määrä tapahtumia: yrityksesi palveluihin tutustutaan ensikertaa, niiden ostamista harkitaan ja osa kiinnostuneista tekee kanssasi kaupat.

Yhdessä tulosperusteisen asiakasyhteydenpidon kanssa voimme kuljettaa asiakastasi ostopolulla eteenpäin ensimmäisestä mainosnäytöstä kohti tilausta ja myöhemmin asiakassuhteen vahvistamista. Arvelemme, että palvelukokonaisuutemme – digimarkkinointi ja asiakaspalvelu samalla sopimuksella – on ainutlaatuinen.

Kuulostaako melko mullistavalta? Niin meistäkin! Jatkahan lukemista.

Huomaa hyödyt tulosperusteisesta digimarkkinointipalvelusta

  1. Varma hyöty – Maksat vain yhdessä määritellyistä tuloksista sovitun hinnan, et koskaan turhasta.
  2. Mielenrauha – Tiedät, että kumppanisi keskittyy olennaiseen, vaikka et ehtisi heitä tiiviisti ohjaamaan.
  3. Kumppanuus – Teemme töitä yrityksesi menestyksen varmistamiseksi ja saat meiltä ideoita myös liiketoiminnan kehittämiseen.
  4. Uudet asiakkaat – Löydämme sivustollesi kohderyhmääsi kuuluvat, aidosti potentiaaliset asiakkaat.

Minkälaisia ovat tulokset, joita ei tarvitse selitellä?

Emme keskustele kanssasi klikkiprosenteista tai tykkäysten määristä. Tulokset, joita ei tarvitse johtoryhmässä selitellä, ovat esimerkiksi tämmöisiä:

  • 100 000 kohderyhmään kuuluvaa henkilöä näki tärkeän viestisi somessa.
  • 3 000 potentiaalista asiakasta siirtyi tutustumaan tarjoukseen verkkosivullasi.
  • 15 henkilöä lähetti tarjouspyyntölomakkeen.
  • 8 henkilöä otti puhelun myyjällesi.
  • 3 henkilöä varasi kartoitustapaamisen myyjäsi kalenterista.

Miksi kannattaa ostaa tulosperusteista digimarkkinointia?

Tulosperusteinen markkinointiyhteistyö on parhaimmillaan itseohjautuvaa. Kun olemme määritelleet tulokset joita tarvitset ja haluat asiakkaidesi polulla tuottaa, me hoidamme ne varmasti.

Perehdymme yhdessä asiakkaidesi ostopolkuun ja siihen, minkä verran mitäkin tuloksia tarvitset, jotta myyntiputkessa on aina sopivasti liikettä. Esimerkiksi: montako verkkosivukävijää tarvitset kuukaudessa, jotta saat sopivan määrän liidejä myyjillesi.

Tulosperusteinen markkinointi on todellista kumppanuutta, jossa yhdessä työskentelemme myyntisi tavoitteiden mukaan.

Omnibus-direktiivi tuo muutoksia alennusilmaisun markkinoinnin sääntöihin

Kenelle tulosperusteinen digimarkkinointi sopii?

Tulosperusteinen digimarkkinointi sopii yrityksille, jotka haluavat panostaa asiakashankintaan. Jos kaikki rullaa vakaasti nykyisellä ladullaan, etkä halua tilanteeseen muutosta, tämä yhteistyö on sinulle haitaksi – me tuomme vipinää putkeen.

Tulosperusteinen markkinointi edellyttää yritykseltä

  • Kasvuhaluisuutta
  • Suurta potentiaalisten asiakkaiden määrää (kohderyhmän koko esim. 10 000 henkilöä)
  • Halukkuutta toimia digitaalisissa kanavissa
  • Luottamusta kumppanin osaamiseen.

Miten tulosperusteinen digimarkkinointi toimii?

Tulosperusteinen digimarkkinointiyhteistyö lähtee liikkeelle selkeällä onboarding-prosessilla, eli käymme läpi asiat, joiden pohjalta pystymme yrityksesi asiakasprosesseissa tukemaan. Tämä ei vielä maksa sinulle mitään.

Toteutamme dashboardin, eli tulostaulun, josta voimme aina seurata tilanteen kehittymistä ja erityisesti tulosten syntymistä. Dashboardin toteutus ei maksa.

Tulokset maksavat. Kun tulostauluun alkaa rapsua tuloksia, alkaa myös taksamittari raksuttaa.

Olemme yhteydessä säännöllisesti online-palavereissa, jotta meillä säilyy yhteinen tilannekuva ja voimme suunnitella tulevia toimenpiteitä. Me varmistamme, että asiat etenevät suunnitellusti.

Sinun osuutesi on tarpeen mukaan tuotosten kommentointi ja hyväksyminen. Halutessasi voit osallistua esimerkiksi verkkosivuston tekstien tuottamiseen, jotka meidän tiimimme sitten optimoi tulosten varmistamiseksi.

Mitä tulosperusteinen digimarkkinointi maksaa?

Sovimme sopimuksesta neuvoteltaessa hinnat erilaisille digimarkkinoinnin tuloksille ja sen mukaan myös laskutamme. Laskutus tapahtuu kuukausittain jälkikäteen.

Esimerkkejä hinnoitelluista tuloksista eri ostopolun vaiheissa:

  • Mainosnäyttö 0,003 € / kpl
  • Potentiaalinen asiakas tutustuu aktiivisesti palveluihisi 0,12 € / kpl
  • Potentiaalinen asiakas vierailee avainsivulla, esim. Hinnastossa 0,40 € / kpl
  • Yhteydenotto 6,50 € / kpl

Halutessasi voimme sopia tuotettaville tuloksille katon. Tällöin emme tuota tuloksia enempää kuin esim. 5 000 eurolla kuukaudessa.

Laita tarjouspyyntö tai sovi juttutuokio myyjämme kanssa!

Mitä digimarkkinoinnin palveluita kokonaisuutenne voi sisältää?

Otamme yhteistyössämme käyttöön ne keinot, jotka tarvitsemme tulosten tuottamiseksi. Tärkeysjärjestys on tässä:

  1. Yrityksesi verkkosivut tai verkkokauppa ja sen kehittäminen
  2. Hakulöydettävyys, eli kysyntään tarttuminen, joko hakukoneoptimoinnilla tai hakumainonnalla
  3. Kysynnän kasvattaminen, eli muu mainonta digikanavissa, esim. somessa.

Tiimissämme on markkinoinnin strategista suunnitteluosaamista, koodausosaamista verkkosivujen tai -kaupan kehittämiseksi sekä graafisen suunnittelun ja digimarkkinoinnin spesialisteja toteuttamaan suunnitellut toimenpiteet, esim. mainonta Google Adsissä tai Metan kanavissa.

Kehitämme sivustoasi sisältöjen, kävijöiden polkujen sekä myynnin näkökulmasta. Kun uusi kävijä saapuu sivustollesi ensimmäisen kerran, haluamme tehdä häneen hyvän ensivaikutelman ja sitten johdattaa kädestä pitäen ostopolkua eteenpäin.

Lue, miten olemme olleet mukana luomassa asiakkaidemme menestystarinoita.

Miten voin ostaa tulosperusteista digimarkkinointia yritykselleni?

  1. Laita tuosta alta meille yhteydenottopyyntö.
  2. Tapaa asiantuntevan myyntihenkilömme kanssa kätevästi online.
  3. Saa tarjous ja kun kaikki on kunnossa, hyväksy se.
  4. Alamme tuottaa sinulle tuloksia.

Tapaamista odotellessa voit tutustua esim. blogiteksteihimme digimarkkinoinnin trendeistä. Koska haluamme tuottaa sinulle tuloksia, pysymme aina tehtäviemme tasalla muuttuvassa markkinoinnin pelikentässä, jotta sinä voit keskittyä omaan ydintehtävääsi.