Automatisoitu asiakashankinta

Haluatko poistaa yrityksenne kasvun esteet?

Yrityksen yksi suurin kasvun este on se, ettei yritystä eikä sen palveluja tai tuotteita tunneta, sillä kukaan ei osta mitään täysin tuntemattomalta yritykseltä. Yrityksen kasvun esteeksi voi myös muodostua, jos asiakkaat tavoitetaan ostoprosessin väärässä vaiheessa ja myyjien käyttämä aika menee hukkaan, kun potentiaalinen asiakas ei olekaan vielä valmis ostamaan.

Jos myyjät eivät saa tarpeeksi liidejä tai niiden laatu on huono, se saattaa estää yrityksen myynnin kokonaan. Tässä suuressa roolissa on asiakasymmärrys (Customer Insight), joka tarkoittaa asiakkaiden halujen ja tarpeiden ymmärtämistä asiakkaan puolesta. Sen tavoitteena on kehittää liiketoimintaa entistä asiakaskeskeisemmäksi ja saada ymmärrys, mitkä asiat omille asiakkaille ovat arvokkaimpia. Asiakasymmärrys syntyy mittaamalla tehtyjä toimenpiteitä ja kehittämällä toimintaa tulosten avulla. Jotta asiakkaita ymmärtäisi paremmin ja yrityksen tuotteita/palveluja voitaisiin kohdentaa relevanteille ryhmille, asiakkaat on hyvä jakaa asiakassegmentteihin. Jos yrityksen asiakassegmenttejä ei ole mietitty, se voi estää kasvun, sillä silloin ei tavoiteta oikeaa kohderyhmää ja rahaa valuu hukkaan.

Yrityksen tulee miettiä myös asiakashankintakustannusta, sillä jos se on kovin suuri, se on este kasvulle. Asiakashankinta tarkoittaa uuden asiakkuuden hankkimista ja sitä voidaan kutsua yrityksen kulmakiveksi.  Asiakashankinta ei ole yksittäinen asia tai teko, vaan prosessi, jota tulee optimoida jatkuvasti. Asiakashankintakustannus eli CAC on hinta, johon on tärkeää kiinnittää huomiota, sillä se kertoo onko yrityksen strategia toimiva. CAC on hinta, jonka yritys maksaa myynnin ja markkinoinnin kuluina aina uuden asiakkaan saamiseksi. Jotta voi tehdä asiakashankintaprosessia järkevästi, tulee aidosti pyrkiä ymmärtämään asiakkaita ja kommunikoimaan heidän omalla kielellään.

Haluaisitko…

  • …ymmärtää asiakkaitanne paremmin ja pienentää asiakashankintakustannusta?
  • kasvattaa yrityksenne tunnettavuutta?
  • tietää, kuinka segmentoida eri asiakasryhmät ja näkyä juuri oikealle kohderyhmälle?
  • saada kuukausittain runsaasti laadukkaita liidejä?
  • tavoittaa asiakkaat oikeassa ostoprosessin vaiheessa?

Jos yksikin kohta kolahti, tämä on sinulle!

 

Olemme kehittäneet täysin uudenlaisen automatisoidun asiakashankinnan palvelukokonaisuuden.

Se perustuu luonnosta lainattuun ideaan, jossa vahvistamme palvelukokonaisuutemme avulla myyntinne juuria, jotka kasvattavat yrityksenne liiketoimintaa taimesta vahvaksi tammeksi.

Kiinnostuitko? Jätä puhelinnumerosi, niin soitamme sinulle pian!

Form 435244883 to be rendered here.

Lupaamme yrityksellenne

  • Lisää tunnettavuutta, näkyvyyttä sekä löydettävyyttä
  • Laadukkaita liidejä
  • Sovittuja tapaamisia
  • Valmiita kauppoja
  • Asiakkuuden elinkaaren arvon kasvua
  • Matalamman asiakashankintakustannuksen

 

Palvelukokonaisuuden avulla yrityksenne myyjät tavoittavat asiakkaat ostoprosessin oikeassa vaiheessa ja pystyvät tarjoamaan juuri oikeaa ratkaisua asiakasymmärrystä ja dataa hyödyntämällä.

Meidän on myös helppo antaa liiditakuu, sillä lupaamme teille uusia liidejä joka kuukausi!

B2B- yritys, oletko kiinnostunut osallistumaan pilottiin?

  • Onko yrityksellänne suuret kasvutavoitteet?
  • Pystytte vastaanottamaan ja käsittelemään suuremmankin määrän liidejä?
  • Olette valmiita sitoutumaan pilottiin kuudeksi (6) kuukaudeksi?
Jos vastasit kaikkiin kohtiin KYLLÄ, olet etsimämme yritys!

Hae mukaan pilottiin