Myynti seuraavalle tasolle

Osa-aika

Tarvitsetko lisää resursseja asiakaspalveluun?

Yhteydenotot yrityksesi asiakaspalveluun ovat kasvaneet. Haluaisit keskittyä jokaiseen asiakkaaseesi rauhassa, mutta hukut samalla viesteihin. Sähköpostit jäävät roikkumaan ja vastaat niihin viiveellä. Usein se voi olla jo myöhäistä potentiaalisen asiakkaan siirtyessä kilpailijasi asiakkaaksi.

Hyvin hoidettu asiakaspalvelu on yritykselle kilpailuetu. Se viestii palvelualttiudestasi. Kun viesteihin reagoidaan nopeasti ja asiantuntevasti, kasvattaa se myös luottamusta. Jos olet tilanteessa, ettet enää ehdi hoitaa yrityksesi asiakaspalvelua, Osa-aika -palvelu voi sopia sinulle.

Osa-aika tuo tarvitsemiasi apukäsiä asiakaspalveluun, jolloin sinä voit keskittyä lomailuun, vapaalla oloon tai muihin työtehtäviin. Asiakkaasi tavoittavat yrityksesi aina, olipa teillä meneillään ruokatunti tai asiakaspalaveri. Tavoitettavuutenne paranee, kun asiakkaat saavat yrityksesi kiinni juuri niiden kanavien kautta, joista he haluavat palvelua (sähköposti, puhelin, chat).

Osa-aika -palvelulla varmistat, että kaikki yhteydenotot tulevat varmasti hoidetuksi olipa yrityksessänne mikä tahansa tilanne käynnissä. Jos verkkosivustonne ovat laajat, Chat auttaa asiakkaitasi löytämään tarvitsemansa tiedon yrityksesi helposti ja vaivattomasti.

Mitä Osa-aika–palvelu sisältää?

  • 100 asiakaskohtaamista/kk
  • Valitut kanavat, arkisin klo 8-21 (chat, puhelin, sähköposti)
  • Perehdytys, toteutus, raportointi ja toiminnan kehittäminen
  • Aloituspalaverissa yhteisesti sovitut tavoitteet asiakaspalvelulle

Pystymme palvelemaan asiakkaitasi hyvin, sillä meillä on kokonaisvaltainen ymmärrys myynti- ja markkinointiprosessista sekä tietämystä monelta eri toimialalta. Osa-aika -palvelu voidaan yhdistää osaksi isompaa myynti- ja markkinointikokonaisuutta, joka järjestyy kauttamme kätevästi.

Asiakkaamme suosittelevat palveluamme mm. seuraavista syistä:

  • Asiakaspalvelu on asiantuntevaa
  • Asiakaspalvelua on helppo parantaa ilman kiinteitä kustannuksia
  • Mahdolliset palvelupyynnöt tulevat suodatettuna lyhyesti ja ytimekkäästi
  • Heidän asiakkaansa ovat antaneet positiivista palautetta parantuneesta tavoitettavuudesta ilman turhaa odottelua

Entä mitä sanovat asiakkaidemme asiakkaat palvelusta?

”Siisti juttu, kun ei tartte mihinkään tulla tai soittaa (chat).”

”Jee ja superisti kiitoksia palvelusta. Eka olitte, josta vastattiin.”

”Hienoa, että oikea asiakaspalvelu toimii tähänkin aikaan illasta, kiitos. 🙂 ”

Kyllä, haluan parantaa yritykseni asiakaspalvelua ja tietää enemmän!

  • Suostun asiakastietojen keräämiseen, käsittelyyn ja käyttöön.
    Lue ehdot »