Asiakaspalvelu

Yksi suurimmista eroista verkkokaupan ja kivijalkamyymälän välillä on asiakkaan ja asiakaspalvelijan vuorovaikutuksen puuttuminen

Verkkokaupassa tuotteita tai palveluita selaava asiakas tarvitsee palvelua kuitenkin yhtä paljon kuin kivijalkamyymälänkin asiakas. Asiakaspalvelun merkitys korostuu etenkin ongelmatilanteissa – moni hylätyistä ostoskoreista voitaisiin kääntää onnistuneiksi kaupoiksi, jos asiakaspalvelija olisi kävijöiden tavoitettavissa.

Yrittäjän aika on myös ymmärrettävästi kortilla ja liiketoiminnan kasvattamiseksi olisi tärkeää pystyä keskittymään ydinosaamiseen puhelimessa puhumisen ja sähköpostien kirjoittamisen sijaan. Me LevelUpilla haluamme auttaa yritystäsi tehostamaan myyntiä ja tavoitettavuutta.

Voit hankkia kauttamme esimerkiksi jatkuvan asiakaspalvelun, jolloin haluamasi asiakaspalvelukanava on auki aina arkisin klo 8 – 21. Tällöin omat resurssit ja esimerkiksi loma-ajat eivät vaikuta asiakaspalvelun aukioloihin. Etenkin kuluttajakaupan verkkokauppoja selataan yleensä iltaisin ja on tärkeää, että asiakaspalvelija on paikalla silloin, kun sivustolla eniten vieraillaan. Chatin kautta voidaan lisätä huomattavasti yhteydenottopyyntöjä sekä neuvoa asiakkaita pienissä kysymyksissä, esimerkiksi tuotteisiin, ajanvaraukseen tai laskutukseen liittyen. Puhelimitse ja sähköpostitse voidaan taas hoitaa erilaisia laskutus- ja ajanvarausasioita, palvelupyyntöjä tai vastata yleisiin kysymyksiin.

Palvelumme sisältää tarpeidesi mukaan

  • myynnilliset asiakaspalvelupuhelut
  • ajanvarauspuhelut
  • tapaamisten buukkaamisen
  • palvelupyynnöt
  • chat-keskustelut.

Tähtäämme palvelussamme laadukkaaseen, räätälöityyn ja yksilölliseen kohtaamiseen asiakkaan kanssa. Palvelu sopii erinomaisesti niin pienille kuin suurillekin yrityksille. Palvelu räätälöidään aina yrityksesi tarpeiden mukaan ja saat kuukausittain selkeän raportin asiakaspalvelumääriin ja -tapahtumiin liittyen.

Nykyaikainen yritys on valmis palvelemaan asiakkaitaan mahdollisimman hyvin ja monikanavaisesti. Tehosta myyntiäsi ja paranna asiakaskokemusta laadukkaan LevelUp-asiakaspalvelun avulla!

Paina nappia, kun haluat apua asiakkaittesi palvelemiseen

Tai jätä yhteydenottopyyntö

    Suostun asiakastietojen keräämiseen, käsittelyyn ja käyttöön.
    Lue ehdot »