- Tapaamisten määrä kasvaa
- Kattavat taustatiedot myyjille
Vie myyntisi seuraavalle tasolle
Tapaamisten sopiminen
Haluatko täyttää kalenterisi kaupanteon mahdollistavilla tapaamisilla? Yrittäjänä sinulla tai myyjilläsi on kädet täynnä töitä, eikä aikaa ole tapaamisista sopimiseen?
Mitä jos sinun ei tarvitsisi huolehtia erikseen tapaamisisten sopimisesta? Mitä jos me järjestämme ne sinulle? Tiedämme, että lähes kaikissa yrityksissä aika ja resurssit ovat rajalliset. Ja aika on rahaa.
Siksi rakensimme tämän palvelun auttamaan asiakkaitamme, kuten sinua. Sovimme tapaamiset puolestasi ja voitte keskittyä siihen, millä todella on merkitystä: itse tapaamisiin ja myyntiin!
Tapaamisista sopimiset kustannustehokkaasti
Tapaamisista sopimisen ulkoistaminen vapauttaa merkittävästi yrityksesi aikaa ja resursseja. Se mahdollistaa myynnin kustannusten pienentämisen ja sinä voit keskittyä rauhassa myyntiin. Toisin sanoen se tuo osaamista ja tehoa tapaamisten sopimiseen. Eikä tässä vielä kaikki, saat ajoitettua soittolistaa myöhemmälle ajankohdalle.
Tapaamisten sopiminen -palvelulla sovimme siis puolestasi tapaamiset yrityksesi valitsemasta kohderyhmästä ja seulomme asiakkaat, joille asia on ajankohtainen.
Mitä Tapaamisten sopiminen -palvelu sisältää
Aloituspalaveri
Aloituspalaverin jossa määritellään sisältö, tavoitteet, toteutus sekä selvitämme kohderyhmän määrityksen
Toteutus
- Kontaktitietojen hakemisen tarvittaessa
- min 4 soittopäivää kuukaudessa
- min 150 tavoitettua asiakasta
Tuloksien takaamiseksi perehdymme kokonaisvaltaisesti liiketoimintaasi, autamme määrittämään kohderyhmäsi ja tunnistamme kilpailuetusi. Asiantunteva henkilökuntamme sopii tapaamiset puhelimitse, jotka käydään keskustelevaan tyyliin.
Seuranta ja raportointi
- Sovitun toteutuksen, raportoinnin ja jatkuvan kehittämisen.
Kohderyhmästä riippuen tapaamisten määrä vaihtelee. Siksi kehitämme tapaamisten sopimisten tehoa koko toimeksiannon aikana ja varmistamme, että asiakashankintakustannukset laskevat.
Tyytyväiset asiakkaamme suosittelevat tätä mm. seuraavista syistä:
- Hyödyllistä markkinatietoa yritykselle