Vuoden 2023 kolmannessa työntekijätarinassa pääroolin saa asiakaskontaktoija Jarmo!
“Olen Jarmo, eli Jampe Ylivieskasta. Hyppäsin LevelUpin tiimiin mukaan vauhdilla kesällä 2019. Menin vaimon kehoituksesta työhaastatteluun ja aloitin työt jo heti seuraavana päivänä, vaikka minulla olikin tuolloin toinenkin työ jo ennestään.”
“Ei tarvitse tuijotella kelloa.”
”Minulla on jo pitkä työura takana ja olen ehtinyt olla monessa mukana. Ensimmäiseen työpaikkaani menin jo 13-vuotiaana. Parisen kymmentä vuotta vierähti ravintola-alan töissä eri tehtävissä aina tiskijukasta tarjoilijaan ja ovimiehestä keittiömestariin. Olen ehtinyt myyntihommissakin olla jo parikymmentä vuotta.”
Työ LevelUpilla sisältää monipuolisesti erilaisia projekteja asiakaskontaktoinnin ja myyntitehtävien parissa. Jarmon mielestä kaikista hienointa asiakaskontaktoijan työssä ovat luonnollisesti onnistumiset.
”Työssäni arvostan ehdottomasti eniten omaa vapauttani.” LevelUpilla työskentely on joustavaa ja työajoissakin on vuosien saatossa tapahtunut muutoksia. ”Alussa teimme soittotyötä 7,5 tuntia päivässä, mutta nyt työaika on lyhentynyt noin 6 tuntiin, eikä kelloa tarvitse tuijotella.”
Jarmon Top 3 taitoa:
- Kaverillisuus, tulen hyvin toimeen asiakkaiden kanssa
- En kangistu kaavoihin
- Suoritan kaikki työtehtäväni hyvin jouhevasti
Vapaa-ajalla virkistyn…
laitan mielelläni ruokaa ja seuraan vanhoja TV-sarjoja.
Erityistaitoni on…
rohkeus, en pelkää soittaa kenellekään.
Saan motivaatiota…
onnistumisista.