Myynti seuraavalle tasolle.

Display-mainonta/bannerimainonta

Display-mainonnan yhteydessä puhutaan usein bannerimainonnasta, mutta display-mainonta ei nykyisin ole näin tiukasti rajoitettua. Display-verkostossa on mahdollista mainostaa teksti-, kuva- ja videomainoksilla.

Display-mainonta toimii varsin eri tavalla, kuin hakukonemarkkinointi. Display-mainonta on hyvin kustannustehokas brändäyskanava. LevelUp suosittelee Display-mainontaa myös uusien palveluiden lanseerausten yhteydessä, jolloin kyseistä palvelua ei välttämättä vielä etsitä hakukoneista.

Display-mainonta tuottaa yleisellä tasolla runsaasti näkyvyyttä ja suunnitteluvaiheessa kannattaa kiinnittää erityisesti huomiota kohderyhmän määrittelyssä.

YouTube-mainonta

YouTube on tällä hetkellä Suomen 4. suosituin (katseluaika/päivä) mainos-tv. Tästä huolimatta YouTube-mainonta on vielä erittäin edullista Suomessa. Hintataso on aivan eri luokkaa verrattuna perinteiseen tv-mainontaan, johon suurimmalla osalla yrityksistä ei koskaan ole järkevästi ollut mahdollista panostaa.

Display-mainonnan ja Googlen YouTube-palvelun kautta videomainonta on nyt kaikkien yritysten tavoitettavissa.