Myynti seuraavalle tasolle.

Täysipäivä

Sinulle, joka tarvitset apua asiakaspalveluun koko päiväksi, myös ilta-aikaan.

Yritys! Olisiko aika viedä asiakaspalvelun laatu seuraavalle tasolle? Tai ehkäpä tarvitset apua täysipäiväisen asiakaspalvelun toteuttamiseen?

Oletko tilanteessa, jossa asiakkaanne antavat palautetta heikosta tavoitettavuudesta? Puhelin pirisee yhtenään. Yhdellä kädellä pitäisi hoitaa sähköpostit ja toisella chat. Tai henkilökuntasi on kiinni muissa työtehtävissä, jolloin asiakaspalvelulle ei jää niin paljon aikaa.

Älä ahdistu, vaan anna meidän tulla avuksesi. Täysipäivä -palvelumme tuo sinulle tarvitsemasi lisäresurssit. Asiakkaasi tavoittavat yrityksesi aamusta iltaan riippumatta siitä mikä kanava on heille luontaisin tapa asioida.

Voimme ottaa kokonaisvaltaisesti hoitoomme yrityksesi asiakaspalvelun, sähköpostit, puhelut ja chatin.

Kuten varmasti tiedät, hyvä asiakaspalvelu on yrityksen kilpailuvaltti. Sen avulla rakennat luottamusta niin vanhoihin kuin uusiin asiakkaisiin. Viesteihin reagoiminen nopeasti ja asiantuntevasti parantaa yrityksesi kuvaa asiakkaiden silmissä.

Mitä Täysipäivä–palvelu sisältää?

  • 250 asiakaskohtaamista/kk
  • Valitut kanavat arkisin kello 8-21
  • Aloituspalaverissa yhteisesti sovitut tavoitteet
  • Perehdytys, toteutus, raportointi ja toiminnan kehittäminen

Yritysasiakkaamme suosittelevat tätä palvelua mm. seuraavista syistä:

  • Tavoitettavuus on parantunut merkittävästi
  • Helppous ja vaivattomuus, resursseja aina riittävästi käytettävissä
  • Monikanavaisuus valttikortiksi, asiakaskohtaamiset kaikissa kanavissa
  • Kellon- ja vuodenajoista huolimatta kustannukset helposti budjetoitavissa

Entä mitä sanovat asiakkaidemme asiakkaat palvelusta?

”Kiitos! Erinomaisesti hoituu teidän kanssa nämä varaukset. Mukavaa viikonloppua.”

”Taitavasti osaat kyllä keskustella : ) . Hyvä tyyli.”

Kyllä, haluan parantaa yritykseni asiakaspalvelua ja tietää enemmän!

  • Suostun asiakastietojen keräämiseen, käsittelyyn ja käyttöön.
    Lue ehdot »