Chat-palvelu

Chat toimii juuri siellä,
missä asiakkaat ovat – verkossa

Chat on nopea ja vähemmän muodollinen asiakaspalvelukanava,
jonka kautta ujompikin asiakas uskaltaa kysäistä apua sitä kaivatessaan.

Tarjolla parempi asiakaskokemus

Digitalisoitumisen myötä yhä useampi hakee ja vertailee tietoa verkosta ennen ostopäätöstään. Mikäli tietoa ei löydy nopeasti ja helposti, klikkailee potentiaalinen asiakas itsensä hyvin herkästi verkkosivulta toiselle. Tämän surffailun me pysäytämme tarjoamalla apua verkkosivuillanne juuri oikeassa kohdassa.

Asiakaslähtöinen yritys tarjoaa asiakkailleen palvelua niissä kanavissa, jotka he kokevat sopivimmaksi ja siihen aikaan, kun heidän tarve on. Siksi me olemme läsnä chatissa iltamyöhään parempaa asiakaskokemusta luoden.

Kun koulutettu chat-asiakaspalvelu hoitaa asiakkaat puolestanne, oman henkilöstönne aikaa vapautuu tuottavaan työhön. Ammattitaitoinen chat-asiakaspalvelija tuntee verkkovierailijoiden tavan etsiä tietoa ja asioida verkkosivuilla. Kun nämä sanataiturit ja tekstin tulkitsijat kohtaavat asiakkaanne, tarjotaan asiakkaalle entistäkin loistavampi asiakaskokemus!

Kiinnostuitko?

Ota Chat-palvelun edut asiakaspalvelun käyttöön ja nosta myyntisi kasvuun.

 

  • Suostun asiakastietojen keräämiseen, käsittelyyn ja käyttöön.
    Lue ehdot »