Tarjolla parempi asiakaskokemus
Digitalisoitumisen myötä yhä useampi hakee ja vertailee tietoa verkosta ennen ostopäätöstään. Mikäli tietoa ei löydy nopeasti ja helposti, klikkailee potentiaalinen asiakas itsensä hyvin herkästi verkkosivulta toiselle. Tämän surffailun me pysäytämme tarjoamalla apua verkkosivuillanne juuri oikeassa kohdassa.
Asiakaslähtöinen yritys tarjoaa asiakkailleen palvelua niissä kanavissa, jotka he kokevat sopivimmaksi ja siihen aikaan, kun heidän tarve on. Siksi me olemme läsnä chatissa iltamyöhään parempaa asiakaskokemusta luoden.
Kun koulutettu chat-asiakaspalvelu hoitaa asiakkaat puolestanne, oman henkilöstönne aikaa vapautuu tuottavaan työhön. Ammattitaitoinen chat-asiakaspalvelija tuntee verkkovierailijoiden tavan etsiä tietoa ja asioida verkkosivuilla. Kun nämä sanataiturit ja tekstin tulkitsijat kohtaavat asiakkaanne, tarjotaan asiakkaalle entistäkin loistavampi asiakaskokemus!