Oulun Seudun Sähkö – pitkäaikaisen kumppanuuden avulla tuloksia

Oulun Seudun Sähkön palveluihin kuuluu energiantuotanto, sähkönsiirto, kaukoläm ja valokuitu. LevelUp on auttanut yritystä hyvin monipuolisesti myynnin osa-alueella sekä sosiaalisen median sisällöntuotannosta chat-asiakaspalveluun. 

 

Mistä lähdettiin liikkeelle 

Yhteistyö alkoi alkuvuonna 2017. Silloin Oulun Seudun Sähkö halusi kehittää monikanavaista palvelua. Sillä hetkellä yrityksellä ei ollut ollenkaan sosiaalisen median kanavia tai chat-asiakaspalvelua. Silloin Oulun Seudun Sähkö lähti selvittämään, kuka tarjoaa tällaisia palveluja. LevelUp (silloinen Projant) nousi yhdeksi vaihtoehdoksi ja siitä yhteistyö alkoi.  

Alussa palveluina oli chat-asiakaspalvelu, someasiakaspalvelu sekä sosiaalisen median sisällöntuotanto.  

 

Paljon on yhdessä koettu 

Oulun Seudun Sähkön ja LevelUpin yhteistyö on sittemmin laajentunut ja yhdessä on tehty muun muassa sähkönmyyntiin liittyvää puhelinpalvelua, valokuidun myyntiä, ovelta ovelle myyntiä, kilpailijakartoitusta sekä ennakkokartoituksia sekä paljon muuta.  

Koko yhteistyön ajan Oulun Seudun Sähköllä on ollut selkeät tavoitteet, johon halutaan päästä. LevelUp on päässyt tavoitteisiin ja tuloksia on sitä kautta saatu aikaan.  

Oulun Seudun Sähkölle on ollut myös tärkeää, että on kumppani, joka pystyy tuottamaan jatkuvasti sisältöä sosiaaliseen mediaan, sillä yrityksellä itsellä ei siihen resurssit riittäisi. Myös chat-asiakaspalvelu on ollut todella hyvä kommunikointikanava asiakkaisiin päin.  

 

Luottamuksellinen ja välitön yhteistyö

Haastattelimme Jussi Ervastia, Oulun Seudun Sähkön myyntijohtajaa. 

 

“Heti alusta asti meillä on ollut LevelUpin kanssa tosi luottamuksellinen ja välitön kumppanuussuhde ja yhteistyötä on ollut helppo tehdä. Olemme aina kertoneet meidän omat tavoitteemme ja LevelUp on keksinyt keinot niiden toteuttamiseen. 

Meillä on ollut selkeitä myyntitavoitteita pitkin matkaa eli esimerkiksi montako sopimusta halutaan saada kuukausittain – LevelUp on päässyt tavoitteisiin ja se on tuntunut todella hyvältä. Toki myös chat-asiakaspalvelun asiakastyytyväisyys kertoo siitä, että LevelUp pystyy tuottamaan sellaista asiakaspalvelua, jossa asiakkaiden ongelmat tulee ratkottua.  

Olemme kokeilleet paljon asioita yhdessä LevelUpin kanssa. Joskus olemme yhdessä todenneet, että tämä ei nyt toimi ja siirrytty keskittymään muihin asioihin. Olemme olleet todella tyytyväisiä ja olenkin suositellut LevelUpia eteenpäin. 

Minusta tärkeintä tällaisessa yhteistyössä on luottamus molemmin puolin, jolloin voidaan yhdessä etsiä toimivia ratkaisumalleja. Haluan sanoa vielä kiitokset hyvästä yhteistyöstä ja tästä on hyvä jatkaa eteenpäin!” 

Kaipaako myös teidän yrityksenne asiantuntija-apua?

Jätä yhteydenottopyyntö!

Form 435637285 to be rendered here.