Blaxar Oy
Haastattelimme Sami Kemppaista, Blaxarin asiakkuuspäällikköä.
Blaxar Oy on vaativien pintakäsittelyjen kovan tason ammattilainen. LevelUp on auttanut Blaxaria muun muassa myynnin seurannassa, myyntitapaamisten buukkauksessa, digimarkkinoinnissa, graafisessa suunnittelussa ja messujen järjestämisessä. Myynnin ja markkinoinnin asiantuntijuuden jakaminen on ollut suuressa roolissa yhteystyön ajan.
Mistä lähdettiin liikkeelle?
Yhteistyö alkoi vuonna 2018.
“Otimme itse yhteyttä toimitusjohtaja Jouni Anttilaan, jonka nimi oli tullut esille seminaarissa. Tapasimme ja siitä se yhteistyö lähti.”
Blaxarin tavoitteena oli silloin kannattavuuden parantaminen, liikevaihdon kasvu sekä uusien asiakkuuksien saaminen. Yritys koki, etteivät omat resurssit riittäneet näihin, joten kumppanille oli todellinen tarve.
“Aluksi teimme suunnitelman ja asetimme tavoitteet.”
Kemppainen koki hyväksi sen, että heti asetettiin selkeät linjat, mitä tullaan noudattamaan. Näiden perusteella oli helppo asettaa mittarit, joilla toimenpiteitä pystyi seuraamaan.
Yhteistyössä parasta on tavoitteellinen tekeminen ja monipuolisuus.
“Olemme oppineet erityisen paljon myynnissä ja markkinoinnista LevelUpin yhteistyön avulla – Ja koko ajan opitaan lisää. LevelUpilla on todella ammattimainen ote kaikkeen tekemiseen.”
Kemppainen henkilökohtaisesti pitää siitä, että LevelUp tarjoaa monipuolisesti palveluita esimerkiksi esitteiden teosta asiantuntijuuden jakamiseen.
“Vuonna 2019 mietimme jopa messuvaatetusta yhdessä!”
Blaxarilla on oma asiakasvastaava, kuten kaikilla LevelUpin asiakkailla. Kemppainen on kokenut oman asiakasvastaavan todella hyödylliseksi. Aina on saanut apua vaivattomasti, kun sitä on tarvinnut.
Koko ajan opitaan uutta.
Blaxar on päässyt saavutettuihin tavoitteisiin LevelUpin yhteistyön avulla. Tavoitteita on asetettu aina vuodeksi eteenpäin, katsottu tuloksia ja asetettu uudet tavoitteet.
“Aina on tietynlaisia haasteita matkan varrella. Olemme ottaneet yhdessä palaveria ja ratkaistu asioita yhdessä. Varsinkin myynnin ja markkinoinnin haasteisiin olemme saaneet neuvoa ja apua todella paljon.”
Kemppainen kokee, että paljon on menty eteenpäin vuodesta 2018.
“Olemme asettaneet matkan varrella uusia tavoitteita ja monipuolistettu Blaxarin toimintaa.”